STOCKHOLMS(STHLMS) PAJEN!!!!!

Det är dags för natt bak igen :). Jag älskar verrkligen att baka på natten. Det e en konstig sak jag bara har men man blir liksom verrkligen glad och kan komma på saker. Som nu t. e. x. kom jag på att jag kan baka en stockholms-paj där jag hittar på helt och hållet vad jag ska ha i den!!! Min bror hjälper mej att flytta till sthlm (för-kortning mot stockholm) och jag och honom hittade en lägenhet på ett ställe som heter Spånga! Så nu ska jag flytta till sthlm/spånga om en månad. Ska jag vara helt super ärlig så är det för att det blir lite ensam här för min bror bor i sthlm (band hagen)............... :/  

Men jag hade tänkt att baka pajen med:

  1. Pajdeg så klart
  2. Brocoli
  3. Jag kan inte stava svamp-namnet men det är den vanligaste svampen
  4. Ost
  5. Lök
  6. Bönor
  7. Lax

Har aldrig gjort med det förut så det får bli stockholms glad paj!! Lovar att snart göra en mat - och - efter-rätts - paj - i - ett, så att det liksom blir på samma men man äter inte på samma gång. Tror jag ska köra en köttfärs - och - hallon - paj!!! ;)

Berättar imorgon Hur Det Gick Med Stockholms Pajen!


Kommentarer
Postat av: Vic

Du är för skön du ;)

2009-03-13 @ 00:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0