DAGENS PAJ: OST OCH SKINK!

Från morotspaj ...........till nåt helt annat!

Jag fick en komentar igår från Josefin, som sa att hon gillade ost och skink paj, eller iallafall att hon tyckte det var OK verkade det som.
Så då tänkte ja att "ja men då bakar jag väl de då!" :)

Jag tycker de e viktigt att lyssna på vad andra säjer. Och om nån e snäll nog att skriva vad den tycker om för pajer så e de såklart att man måste baka de!

SÅ: NÄSTA PAJ BLIR OST OCH SKINK PAJ.

Börjar baka den snart, skriver ikväll eller senare idag hur den gick.....

KRAM;)

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: vad gulligt! ska absolut kolla så jag ser när den är klar, säg gärna till mig då också så jag inte missar det! ost och skinkpaj tycker jag är gott, men jag bakar det aldrig själv så, men om du lägger upp ditt recept här och bild och sånt, så kanske jag får inspiration att göra en! =) kram!!!

2009-01-30 @ 14:44:48
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0