Lemon Meringe Pie

Jag vet inte riktigt vad man ska ta sig till........
Man har inte pakat en paj på jättejättelänge nu känns det som. FÖRLÅT att jag inte bloggat, men det känns inte som att jag har nått att komma med när man inte kann berätta om vilken paj man ska baka.

Aja men nu blir det ändring på det. Ikväll ska jag baka en sånn där Lemon Merighue Pie. Ni fåt höra hur det gick sen när jag är klar!!

Såhär hoppas jag att det kommer att se ut ungefär...
Haha, ja, man kann väl drömma alltid!!!

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: jo det har du rätt i :) men man får ha nåt mönstrat under som sticker upp och ger kontrast;)

2009-01-27 @ 20:50:07
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0