"svar på tal"....

Jag har fått en negativ kommentar här i blogen. Den gick så här:

"Postat av: Linda

vilken fantastiskt tråkig hemsida! "Idag ska jag baka paj berättar sedan hur det gick - det gick bra..."
Alltså...får man kanske se bilder på dina egenbakade pajer och recept då också kanske?? Annars äre bara att lägga ned..."

Tänkte att jag skulle svara på de tråkiga orden här i det här inlägget, som lite "svar på tal"!

Altså så här: Den första saken var att jag inte la upp bilder på dem pajer jag bakat själv. Då kan jag berätta att jag facktiskt inte har nån kamera. Och då är det väldigt svårt att fota pajer. Jag har ej heller en mobil med kamera i sig, efter som jag bara har en mobil som jag andvänder i nödfall. Jag förstår mig inte så bra på teknik och då kan sånt här va svårt!
Bara att veta hur man blogar tycker ja e häftigt och de tog jääätte lång tid för mig att lära mig.

Den andra saken LINDA sa var att jag skulle lägga upp mina recept!
Det har jag också "svar på tal" mot.
Det är nämligen så att jag inte bakar med recept längre, utan att jag bakar "rakt ur huvudet" eller va man ska säga.
Jag blir jätte jätte glad om ni frågar mig om recept! Det får ni jätte jätte gärna göra! :D För att jag vet precis vilka recept som funkar och vilka som inte funkar. Så då kan jag säja vilket som e bra!
MEN jag skulle känna mig lite falsk om jag la upp recept när jag berättade om hur jag bakade pajen, för att det är inte så jag gör! :D

Hoppas jag har klar gjort lite nu. Jag tycker det är jätte skoj när folk kommenterar, även om de e elakt! För då kan ja svara på de elaka och så tycker ni förhoppningsvis bättre om mej sen!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej pajbloggen! Jag ska ha kalas och tänker såhär:



1)Vanlig ost och skinkpaj

2) Vegetarisk typ grekisk paj med quornbitar, paprika, fetaost och oliver

3) typ viltpaj! med rökt hjort? eller renskav? och västerbottenost



Vad tror du om det här? mvh stina

2009-01-30 @ 22:13:18
Postat av: Pajbloggen

Vad roligt med sånna här frågor! Jätte skoj att folk gör paj tycker jag:)

Svarade i ett nytt inlägg på bloggen!

Tack så jätte mycket för frågan

2009-01-31 @ 02:17:28
URL: http://pajbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0