SVAREN!!!

Bästa frågan: Sofia

Sofia: Hej, jag undrar varför du driver en pajblogg om du aldrig äter paj?


Jag har ätit mkt paj! Jag älksar paj! Men ibland måste man tänka på att man inte är 20 längre och ta det lite lugnt med maten en stund :) Jag äter paj ibland. Och bjuder om någon vill ha. Varför jag har blogg ska jag säja sen.

Anonym: välkommen in och kolla mina bilder! :)

Jag tyckte att bilderna är fina! Det var något om livets väntan om de.

Anonym: Hej Pajbloggen!
Din blogg suger. Har du någon slags störning i hjärnan eller? Du kan inte stava. Du tror att du e nån. Skaffa ett liv. Ingen gillar pajer.


Tycker inte att det är bra att säja så. Men jag låter det rinna.

Kommentarer
Postat av: Linda

vilken fantastiskt tråkig hemsida! "Idag ska jag baka paj berättar sedan hur det gick - det gick bra..."

Alltså...får man kanske se bilder på dina egenbakade pajer och recept då också kanske?? Annars äre bara att lägga ned...

2009-01-30 @ 13:30:11
Postat av: Alex

Vad fan har hon gjort dig, Linda?



Idiot.

2009-01-30 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0