UPDATE: Lemon Meringue pie!

Det blev jättebra hörni!
Åh, nu känner jag lite att min status har som pajbloggare återupprättats igen. Hihi;)

Föresten, e det nån som har några bra tipps på hur man får mera läsare till ens blogg? Jag vet inte hur många läsare jag har men efter som att jag inte har gjort någe reklam för mej själv alls så känns det som att man kanske borde göra nån sorts bra pr-cup. Och då är min fråga: Hur Gör Man Det?

Haha.

Jag vet några sätt iallafall. Dessa är dem sätten som jag vet:

1. Kommentera i stora bloggar. -hitils har jag bara kommenterat i en blogg, eftersom den kändes som någon som man vågar kommentera till. Snäll, rolig och "Aproachable", liksom. De andra som tex BlondinBella känns så läskiga på nåt sätt, haha.

2. Ha tävlingar och dylikt! Jaaa jag vet men vad skulle jag ha tävling om? Är det någon som har någon idé? Kommentera jättegärna isånafall!Tror ni folk skulle va intresserade av att jag lottade ut en paj? Fast ee.. nä nu tänkte jag konstigt. Jag är lite knasig ibland. Ni får ha överseende kära läsare.

3.....Öh sen vet jag typ ingen mer... Bilder vet jag!! Men jag vill hellst inte lägga upp bilder på mig själv för jag har inte så himla bra självförtroende. Men bilder på pajer lägger jag gärna upp, för det är jag bra på! Tror ni man kan få läsare på det med kanske? Kanske att jag bakar en paj med Paris Hiltons ansikte på, hahahahahahahaha!!

Okej, snälla kommentera om ni vet nåt bra annat sätt eller om ni kan hjälpa mig få mera läsare på nåt sätt!
Jag skulle vilja bli som Stinali eller nån såndär bra och snäll. Inte som Katrin Sytomeirska (hur stavas det??) för hon är bara så högljudd verkar det som.
Men ja: Som en Stinali fast med paj.

Kom ihåg att kommentera!
Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv recept!

2009-01-28 @ 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0