UPDATE: OST OCH SKINK! :)

Ost och skink pajen blev jättebra! Bästa pajen hitils tror jag nästan. I blogen alltså.
Jag använde mej av en ganska stark ost, för att vara "vanlig ost" liksom. De blev bra för att det blev en bra contrast mot skinkan, som var lite salt och god. Sen använde jag mej av såna där skinktärningar...Vet inte vad de blev för skildnad mot vanlig skinka men det blev bättre så än sist jag gjorde den hära pajen iallafall!!


Det e viktigt att va ärlig: De här är inte exakt min paj. Jag har ingen kamera så jag kan justnu inte fota pajerna jag gör. MEN, min paj såg nästan exakt ut som den här, och jag la upp den på samma sätt oxå. Anstrände mig för att hitta en paj på google bildsökning som var så lik min paj som möjligt.

Jag är iallafall JÄTTENÖJD!!

Tack för tipset! ;D 

Kommentarer
Postat av: josefin

låter gott:) smart med lite starkare ost så att det verkligen blir nån smak på! ett tips: det är skitgott att ha spenatblad eller broccoli i ost-och skinkpaj :) kram!

2009-01-30 @ 17:48:20
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0